Зберігання трудових книжок під час воєнного стану
Зберігання трудових книжок під час воєнного стану15:38:01 02.06.2022
Зберігання трудових книжок під час воєнного стану
Зберігання трудових книжок під час воєнного стану15:38:01 02.06.2022
Змінилася назва вулиці: які документи доведеться переоформити?
Змінилася назва вулиці: які документи доведеться переоформити?10:30:07 13.05.2022
Орендна плата під час воєнного стану
Орендна плата під час воєнного стану12:29:22 05.05.2022
Аліменти у період воєнного стану
Аліменти у період воєнного стану12:27:08 05.05.2022
Як виправити помилку в свідоцтві про право власності на квартиру
Як виправити помилку в свідоцтві про право власності на квартиру Виправлення помилки у праві власності на квартиру може бути зроблено двома способами: - позасудовий (шляхом звернення до органу, який видав документ); - судовий (шляхом встановлення факту, який має юридичне значення). Варто зазначити, що з 01 січня 2016 року замість Свідоцтва про право власності на нерухоме майно видається витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно. Якщо виявлена помилка у Свідоцтві про право власності або в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, це означає, що вона є в самому реєстрі нерухомості або в інформації Бюро технічної інвентаризації. Найпростішим способом розв’язання проблеми є звернення до реєстратора Бюро технічної інвентаризації із заявою про виправлення помилки у розділі Реєстру прав. Якщо реєстратором в Реєстрі прав було допущено помилку, то він зобов’язаний безоплатно її виправити в день надходження повідомлення. Довідково! Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у разі виявлення помилки у свідоцтві про право власності на нерухоме майно або витягу з Державного реєстру прав технічної помилки, допущеної державним реєстратором, заінтересована особа письмово повідомляє про це державного реєстратора. Якщо факт невідповідності підтверджено, державний реєстратор виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення. У разі виявлення технічної помилки, допущеної у записах Державного реєстру прав, державний реєстратор у п’ятиденний строк письмово повідомляє про це заінтересовану особу. У ситуації, коли орган, який видавав правовстановлюючий документ, ліквідований, а орган, в якому знаходиться архівна справа, не наділений повноваженнями виправляти такі помилки, розв’язання проблеми можливе шляхом звернення до суду. Якщо у вашому випадку в досудовому порядку вирішити проблему неможливо, необхідно звернутися до суду із заявою про встановлення факту, що має юридичне значення. Заява подається за місцем проживання фізичної особи. Заява про встановлення факту відповідності правовстановлюючого документу має містити такі відомості: - який факт заявник просить встановити та з якою метою; - причини неможливості відновлення документації, що посвідчують цей факт; - докази, що підтверджують факт. Заява подається у письмовій формі, додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, та довідка про неможливість відновлення втрачених документів. Вартість судового збору у справах окремого провадження 496,20 грн. Якщо заява складена правильно, суд, як правило, виносить позитивне рішення, і особа отримує правове обґрунтування для реалізації своїх прав на вільне розпорядження майном. За правовими консультаціями та юридичною допомогою можна звернутися до Бережанського бюро правової допомоги за адресою: м. Бережани, вул. Банкова, 6. Тел.: (03548) 2 39 99.17:19:43 28.04.2022
Оформлення спадщини в умовах воєнного стану
Оформлення спадщини в умовах воєнного стану17:13:09 28.04.2022
Під час війни у людей виникає безліч правових питань
Під час війни у людей виникає безліч правових питань:12:41:00 18.04.2022
Пенсія у зв’язку з втратою годувальника в умовах воєнного стану
Пенсія у зв’язку з втратою годувальника в умовах воєнного стану12:35:32 18.04.2022
Гарантії для добробовольців тероборони за місцем роботи
Гарантії для добробовольців тероборони за місцем роботи12:34:27 18.04.2022
14:17:36 11.04.2022