Як не стати жертвою шахраїв
Правила для громадян, аби зупинити шахрайство:
Не залишайте свої контакти незнайомцям, не надавайте їм комплексної персональної інформації: номер, e-mail, паспортні дані, IПН;
Не повідомляйте незнайомцям номери телефонів своїх родичів та друзів;
Критично ставтесь до дзвінків «зі служби безпеки банку» та подібних. Завжди пам’ятайте, що ніхто не має права запитувати у вас паролі;
Ніколи не повідомляйте третім особам персональні дані чи інформацію щодо мобільного трафіку (про дзвінки, інтернет-сесії, SMS, інше);
Не вказуйте власні персональні дані на неперевірених сайтах;
Нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін дії банківської карти та CVV-код;
Перевіряйте гіперпосилання та наповнення сайту на відповідність офіційним даним компаній;
Не робити передоплати у неперевірених інтернет-магазинах;
Не користуватися неперевіреними оголошеннями щодо роботи, яка обіцяє швидкий заробіток за внесення завдатку;
У разі отримання спірних листів чи повідомлень не здійснювати ніяких оплат до встановлення обставин ситуації, що виникла;
Ніколи не здійснюйте оплату товару через поповнення номерів мобільних операторів;
Ніколи не надавайте стороннім особам одноразові паролі, які надійшли вам від банку, сервісу мобільних платежів, соціальної мережі тощо;
Якщо дотримуватися цих правил і рекомендації ви ніколи не станете жертвою шахрайських дій.
У разі підозри, що проти вас здійснюється злочин, необхідно зателефонувати у поліцію за номером 102.